reklam
reklam
DOLAR45,4398% 0.02
EURO53,3850% 0.19
STERLIN61,6446% 0.24
FRANG58,1443% 0.04
ALTIN6.845,79% -0,03
BITCOIN79.330,00-2.158
reklam

Kayserispor 13 Maç Sonra Galip Geldi

Yayınlanma Tarihi : Google News
Kayserispor 13 Maç Sonra Galip Geldi
reklam

Süper Lig'de son dönemlerde maddi zorluklarla boğuşan Kayserispor, bu sezonki ilk galibiyetini 11. haftada kendi evinde Kasımpaşa'yı 3-2 yenerek elde etti. Önceki 10 hafta boyunca oynadığı maçlarda galip gelemeyen sarı-kırmızılı ekip, ligdeki son zaferini geçen sezon 12 Mayıs'ta kendi sahasında konuk ettiği Antalyaspor'u 3-1 ile geçerek elde etmişti. Kayserispor, Süper Lig'de oynadığı son 13 karşılaşmada galibiyet yüzü görememiş; bu süreçte 7 beraberlik ve 6 mağlubiyet yaşamıştı.

144 Gün Sonra Galibiyet

Süper Lig'in 11. haftasında taraftarları önünde Kasımpaşa'yı 3-2 mağlup eden İç Anadolu temsilcisi, hem ligdeki ilk galibiyetini almış oldu hem de 13 maçlık kötü seriye son verdi. Geçen sezon kendi evinde Antalyaspor'u 3-1 yenerek kazanan sarı-kırmızılı takım, 144 gün aradan sonra bu zaferle hasretine son vermiş oldu.

reklam

YORUM YAP