reklam
reklam
DOLAR45,3908% 0.03
EURO53,5614% 0.05
STERLIN61,8838% 0.02
FRANG58,3572% 0.03
ALTIN6.933,58% 0,39
BITCOIN81.652,44-0.689
reklam

Beşiktaş'ta Esnafa Fahiş İşgaliye Zammı Şoku

Yayınlanma Tarihi : Google News

Beşiktaş’ta CHP'li belediyenin uygulamaya koyduğu yeni işgaliye tarifesi, esnaflar arasında büyük bir rahatsızlığa neden oldu. Edinilen bilgiler doğrultusunda, işgaliye metrekare birim fiyatının ani bir şekilde 1.000 TL'den 6.000 TL'ye yükselmesi, işletmeleri fahiş bir zamla yüz yüze bıraktı. Üstelik, iddialara göre belediye, Temmuz ayından bu yana “sistem kapalı” diyerek ödeme talep etmemesine rağmen, bu zammı geriye dönük olarak uygulayarak son 6 aylık dönemde 36.000 TL ödemesi gereken esnaflardan 360.000 TL tahsil etmeye çalışıyor. Bunun yanı sıra, işletmeler bu yıl ilk kez uygulamaya konulan ve “atık bedeli” adı altında, ciddi tutarlara ulaşan bir tebligatla da karşılaştı. Hem işgaliye zammı hem de yeni ek ücretler karşısında büyük bir rahatsızlık hisseden işletmeler, duruma açıkça tepki gösterdi.

Beşiktaş’ta CHP'li belediyenin uygulamaya koyduğu yeni işgaliye tarifesi, esnaflar arasında büyük bir rahatsızlığa neden oldu. Edinilen bilgiler doğrultusunda, işgaliye metrekare birim fiyatının ani bir şekilde 1.000 TL'den 6.000 TL'ye yükselmesi, işletmeleri fahiş bir zamla yüz yüze bıraktı. Üstelik, iddialara göre belediye, Temmuz ayından bu yana “sistem kapalı” diyerek ödeme talep etmemesine rağmen, bu zammı geriye […]

DEVAMINI OKU
reklam

YORUM YAP