reklam
reklam
DOLAR45,4242% 0.08
EURO53,2398% -0.2
STERLIN61,5117% 0.08
FRANG58,1318% -0.04
ALTIN6.857,09% -0,35
BITCOIN81.116,270.287
reklam

Boşanma Davasında Gizli Çekime Beraat: Eşinin Giysilerini Fotoğraflamakta Hukuki Menfaat Yok

Yayınlanma Tarihi : Google News

Boşanma aşamasındaki eşi aleyhine delil toplamak için çocuklarını evine gönderip fotoğraf çektiren banka müdürü kadın hakkında başlatılan soruşturmada önemli bir gelişme yaşandı. SABAH’ın haberine göre, İstanbul Ümraniye’de geçen yıl mart ayında gerçekleşen olayda, Reyhan O., eşi Asım O. ile devam eden boşanma davası sürecinde çocuklarını eve gönderip fotoğraflarını çekmiş, evdeki kamera görüntülerine yakalanınca eşi tarafından şikayet edilmiştir. Aile Mahkemesi, Kadına Yönelik Şiddetin Önlenmesine Dair Kanun’u erkeğin lehine yorumlayarak uzaklaştırma kararı almıştır.

Bilirkişiden Yönlendirme Tespiti

Olayların ardından savcılık dosyasına evdeki kamera kayıtları ulaştı. Görüntülerde kadının, kızını evin odalarında fotoğraf çekmesi için yönlendirdiği ve sonrasında eşi anlamasın diye “kapıları bıraktığın gibi yap, kapağı aç, orayı komple çek gel” şeklinde talimat verdiği tespit edildi. Hazırlanan bilirkişi raporunda, kadının kızını sürekli yönlendirdiği ve fotoğraflar çektirdiği belirtildi.

Savcılık: Anne Çocukları Araç Olarak Kullandı

Kamera görüntülerini delil olarak kabul eden savcılık, annenin çocukları araç olarak kullanarak dolap ve çekmecelerin fotoğraflarını çektirip “özel hayatın gizliliğini ihlal” suçunu işlediğini ifade etti. Reyhan O.’nun 3 yıla kadar hapsini talep etti.

“Eşyalarıma Zarar Verir Diye Çektirdim”

Mahkeme karşısına çıkan kadın, suçlamaları reddetti. Eşinin boşanma davasında kendisine yönelik kötü muamele içeren eylemleri olduğunu vurgulayan Reyhan O., “Bana ait eşyalara zarar vereceğinden endişe ettim. Bana ait giyinme dolabı ve salondaki vitrinin fotoğrafını çektirdim. Eşyalarım eşim tarafından yok edilirse bunları da delil olarak kullanacaktım” dedi.

Menfaat Gütmedi, Beraat Kararı Çıktı

Mahkeme, fotoğraf çekiminin yapıldığını kabul etmekle beraber, boşanma sürecindeki eşler arasında yaşanan geçimsizlik ve husumet nedeniyle eşyalarına zarar verileceği korkusunu içeren bir delil bulunmadığını belirtti. Sanığın eşinin giysilerini veya eşyasını fotoğraflamasında hukuki bir menfaat gütmediğine dikkat çekerek, suç işleme kastı olmadığını vurguladı. Reyhan O.’nun beraatine karar verildi.

Boşanma aşamasındaki eşi aleyhine delil toplamak için çocuklarını evine gönderip fotoğraf çektiren banka müdürü kadın hakkında başlatılan soruşturmada önemli bir gelişme yaşandı. SABAH’ın haberine göre, İstanbul Ümraniye’de geçen yıl mart ayında gerçekleşen olayda, Reyhan O., eşi Asım O. ile devam eden boşanma davası sürecinde çocuklarını eve gönderip fotoğraflarını çekmiş, evdeki kamera görüntülerine yakalanınca eşi tarafından […]

DEVAMINI OKU
reklam

YORUM YAP