

Türkiye, 2026'nın ilk üç ayında Volvo'nun en çok büyüyen pazarı oldu. Marka, Ocak-Mart aylarında yüzde 62 artışla 4 bin 146 adet araç sattı. 2025'in aynı döneminde ise 2 bin 561 adet satış gerçekleştirmişti. Bu sonuçla Türkiye, birçok ülkeyi geçerek Volvo'nun en çok büyüyen pazarı unvanını kazandı.
Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Alican Emiroğlu, 2025 yılında toplam 15 bin 225 adet satış gerçekleştirdiklerini belirterek, 2026'da premium SUV segmentinde lider olmayı hedeflediklerini anlattı. Emiroğlu, ayrıca Ağustos ayında dünya ile eşzamanlı olarak yeni EX60 modelini satışa sunacaklarını da ifade etti.
660 Kilometre Menzil
Emiroğlu, “İlk olarak 660 km menzilli AWD olarak P10 motoru ile Türkiye'ye gelecek. Güçlü olduğumuz premium D-SUV segmentine tamamen elektrikli yeni EX60 ile elektrifikasyon hedeflerimize emin adımlarla ilerliyoruz. Bu modelle birlikte, Türkiye'de daha fazla kişinin elektrikli bir otomobil ile tanışacağına ve günlük hayatının doğal bir parçası haline geleceğine inanıyoruz. Satışta olduğu dönemde sınıfının lideri olmasını hedefliyoruz.” dedi.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin
Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!




DOLAR
EURO
İNG. STERLİNİ
İSV. FRANGI
KAN. DOLARI
ÇEYREK ALTIN
BITCOIN