

Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final maçında sahasında Natura Dünyası Gençlerbirliği ile karşı karşıya geldi.
Cimbom mücadeleden 2-0'lık skorla mağlup ayrıldı ve turnuvadan elendi. Karşılaşmanın ardından teknik direktör Okan Buruk, dikkat çeken açıklamalarda bulundu.



