

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bağımlılıkla mücadelede ve zararlı alışkanlıkların önlenmesinde toplumun tüm kesimlerinin bir arada olması gerektiğini vurguladı. Erdoğan, bu konuda yapılacak çalışmalarda birlik ve beraberliğin önemine dikkat çekti.
Erdoğan, yaptığı açıklamalarda, sağlıklı nesillerin yetişmesi için her türlü bağımlılığın ortadan kaldırılması gerektiğini belirtti. Özellikle gençlerin zararlı alışkanlıklardan korunması adına ailelere ve eğitim kurumlarına büyük sorumluluk düştüğünü ifade etti.
Devletin bu konuda gerekli adımları attığını ve atmaya devam edeceğini dile getiren Erdoğan, toplumun her bireyinin bu mücadelede üzerine düşeni yapması gerektiğinin altını çizdi.



