

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, gerçekleştirdiği basın toplantısında Suriye'deki devrim sürecini değerlendirdi. Bu tarihi dönüm noktasından dolayı büyük bir memnuniyet duyduğunu ifade ederek, “Suriye devrimini kutluyorum. Bu mücadele, özgürlük ve adalet arayışının bir sonucu olarak tarihe geçecektir,” dedi.
Erdoğan, Suriye halkının gösterdiği cesareti takdir ettiğini ve uluslararası kamuoyunun bu sürece dikkat çekmesi gerektiğini vurguladı. “Biz, her zaman kardeşlerimizin yanında yer alacağız,” sözlerini ekledi.



