reklam
reklam
DOLAR45,4217% 0.08
EURO53,1781% -0.31
STERLIN61,4371% -0.04
FRANG58,0440% -0.19
ALTIN6.845,77% -0,51
BITCOIN81.170,000.551
reklam

Bayrağım Dalgalanıyor, Gerisi Boş

Yayınlanma Tarihi : Google News
Bayrağım Dalgalanıyor, Gerisi Boş
reklam

15 Temmuz gecesi Harbiye'deki TRT binası yolunda darbecilerin açtığı ateş sonucu yaralanan Gazi Yaşar Parlak (56), o gece yaşadıklarını SABAH’a anlattı:

Vücuduma 28 şarapnel parçası isabet etti. 8 ay hastanede yattım. Tedavim hâlâ devam ediyor. Kaç kez ameliyat olduğumu bile bilmiyorum artık. Ömrümü 2 bastonla devam ettirmeye çalışıyorum. Her şeye rağmen bayrağım dalgalanıyor ya, benim için gerisi boş.

O gece kanalları takip ederken Başkan Erdoğan'ı canlı yayında görünce yerimde duramadım. Biz milliyetçi insanlarız. Vatanımızı, bayrağımızı seven insanlarız. Kendimi dışarı attım. Eşime ve 3 çocuğuma, 'Siz evde kalın' dedim. Eşim itiraz etmedi. Koşa koşa sokağın yukarısına gittim. Elimize Türk bayrağı geçti, o zaman biz biraz daha güçlü kuvvetli olduk. Halaskargazi Caddesi tamamen karanlıktı. Sadece TRT ve Harbiye Orduevi'nin o taraflarda bir ışık kümesi vardı. Işıklara doğru tekbirlerle gittik. Orada nöbet tutan askere selam verdim ve sadece 20-30 saniye sonra kurşun yağdı. Ama bunların hiçbir önemi yok. Benim için hiç sıkıntı değil, zerre kadar umurumda değil. O gün çektiğim acılar da mühim değil. Onlar bize istediklerini yapamadılar ya, benim devletim aslanlar gibi ayakta ya, gerisi bomboş.

reklam

YORUM YAP