reklam
reklam
DOLAR45,5893% 0
EURO53,0394% 0.03
STERLIN61,3612% 0.08
FRANG57,8104% 0
ALTIN6.569,17% 0,00
BITCOIN77.023,45-0.04
reklam

Trabzonspor, deplasmanda Hakkarigücü’nü 2-1 mağlup etti

Yayınlanma Tarihi : Google News
Trabzonspor, deplasmanda Hakkarigücü’nü 2-1 mağlup etti
reklam

Hakkari Merzan Şehir Stadı'nda kar yağışı altında oynanan mücadele, konuk takımın üstünlüğü ile başladı. Trabzonspor, 34. dakikada Chioma Olise ve 45. dakikada Donjeta Halilaj'ın golleriyle ilk yarıyı 2-0 önde tamamladı. Yoğun kar nedeniyle hakem, karşılaşmayı sık sık durdurarak saha görevlilerine çizgileri yeniden belirleme fırsatı tanıdı.

İkinci yarıda Hakkarigücü, Elif Kesgin'in 72. dakikadaki golüyle farkı 1'e indirdi fakat beraberlik golünü bulamadı.
Maç, Trabzonspor'un 2-1'lik galibiyeti ile sonuçlandı. Hakkarigücü 16 puanla 6. sıraya gerilerken, Trabzonspor 18 puanla 4. sıraya yükseldi. Hakkarigücü Kadın Futbol Takımı, gelecek hafta Fatih Vatan Spor ile deplasmanda karşılaşacak.

“MAÇI YÖNETEN HAKEMLER KAZA YAPTI”

Diğer taraftan, Hakkarigücü-Trabzonspor maçını yöneten Van bölge hakemleri, Van'a dönüş yolunda Güzeldere tüneli çıkışında yoğun buzlanma nedeniyle trafik kazası geçirdi. Sağlık ekipleri tarafından Gürpınar Devlet Hastanesi'ne kaldırılan hakemlerin durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

reklam

YORUM YAP